o mnie

 


Nazywam się Zuzanna Szajkó, tworzę teksty, pracuje na platformach dla copywriterów, pracowałam również dorywczo dla redakcji. Z zawodu jestem technikiem handlowym oraz technikiem biurowym. Posiadam wyuczone dwa zawody, gdyż uważam, że w życiu nie wystarczy kierować się jednym zawodem. W końcu życie to solidna szkoła przetrwania. 

Na co dzień jestem mamą, zajmuje się domem, prowadzę go na swój sposób.

Z zawodem copywritera miałam pierwszy raz do czynienia na studiach, chciałam dorobić na czesne. I wówczas pojawiła się oferta w internecie, gdzie wymagano ode mnie jedynie matury. A ja ją właśnie miałam i mogłam rozpocząć współpracę z redakcją. Trwała ona ponad 3 lata. 

Kolejna praca to online, gdzie rozpoczęłam wykonywać zlecenia na platformie dla copywriterów. 

Obecnie odbywam kurs copywriter Tekstowni.pl, by poprawić i osiągnąć kompetencje na poziomie copywriter

W międzyczasie podjęłam się pisania kryminału, ale wiem, że jeszcze muszę nad nim popracować. 

Jeśli chcesz to już moje gotowe teksty są dostępne na stronie giełda tekstów,  balansują one na granicy różnych branż. Zachęcam cię do współpracy.

https://www.facebook.com/102633405006265/posts/119783513291254/


Niniejszy artykuł służy celom weryfikacji umiejętności i nie jest przeznaczony do publikacji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PiS i jego brak pomysłu na Polskę

Metamorfoza dobrego wyglądu.